.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گلایه شهروندان از تاخیر استاندار مازندران

تاخير دو ساعته استاندار مازندران در مراسم ساخت عمليات اجرايي انحراف آب سد مخزني گلورد نكا موجب گله‌مندي مدعوين شد.

در مراسم اجراي عمليات انحراف سد مخزني گلورد نكا كه از سوي آب منطقه‌اي استان مازندران انجام شد، مقرر شد اين برنامه با حضور استاندار مازندران و مقامات استاني كليد بخورد كه با یک و نیم ساعت تاخير با رمز يا زهرا(س) به بهره‌برداري رسيد.

اين در حالي است كه اين تاخير در بهره‌برداري با گلايه‌مندي بسياري از روحانيان و مديران شركت‌كننده در اين طرح بزرگ استاني از ساعت‌ها قبل منتظر مانده بودند مواجه شده بود.

البته اين مسئله و تاخير در اجراي برنامه بزرگي همچون انحراف سد بزرگ گلورد براي مديراني و مسئولاني كه ضربه شست خورده استانداري بودند كه در جلسات استانداري اگر ميهماني با تاخير وارد مي‌شد، از ورود به سالن جلسه ممانعت به عمل مي‌آمد كمي دور از ذهن بود كه البته اين مسئله اين واقعيت را در اذهان تداعي كرد كه انتظار پشت درب‌هاي بسته بعضي از مديران را در سه‌شنبه‌ها و حتي ساعات ملاقات عمومي و ساعت‌ها انتظار براي ديدار با مديران دور از قوانين نيست.

البته استاندار مازندران در اين جلسه، تاخير را به پاي فرمانداران نوشت و گفت: در اين باره من بي‌تقصيرم و بارندگي شديد را موجب تاخير در اجراي برنامه اعلام كرد.

مجري برنامه نيز شرايط نامساعد جوي را علت تاخير در عملياتي شدن پروژه و آغاز برنامه‌ها اعلام كرد كه همه اين موارد نمي‌تواند از هدر رفتن وقت و زمان بكاهد و توجيه مناسبي در سال الگوي مصرف براي مدير ارشد استاني كه خود تابع قوانين و زمان، رعايت الگوي مصرف و صرفه‌جويي در زمان و وقت است، شود./فا
رس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

شهروند 4 مهر 1388
اقای کریمی همان کسی است که اوایل کارش با مدیرانی که تاخیر میکردند برخورد میکرد ...حالا رطوبت مازندران به ایشان نیز اثر کرده است...

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.136 seconds.